.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بومی بودن مدیران غرب مازندران خواسته مردم

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته مردم غرب استان این بوده که مدیران سیاسی و اجتماعی غرب مازندران از نیروهای بومی منطقه تعیین شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، قاسم احمدی لاشکی شامگاه پنجشنبه در دومین جلسه هم اندیشی شورای اسلامی بخش های غرب مازندران در سالن کنفرانس شهرداری مرزن آباد با انتقاد از استاندار و معاون سیاسی استانداری در انتخاب معاون غیربومی برای فرمانداری عباس آباد گفت: انتخاب مدیران غیربومی به صلاح مردم عباس آباد و مردم غرب مازندران نیست.

وی گفت: این حق مردم غرب استان است که مدیران سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آنان بومی باشند.

احمدی همچنین از اعضای شوراها خواست تا مواردی از چالش ها و قوانین ناقص شورایی و دهیاری ها را ارائه دهند تا در وقت بررسی قوانین دهیاری ها در مجلس کمک حال شود.

عدم هماهنگی مدیران با شوراها

سید اسماعیل هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهرستان عباس آباد با اشاره به چالش ها و مشکلات پیش روی شوراهای اسلامی گفت: متأسفانه مدیران اجرایی هیچگونه هماهنگی با شوراها ندارند و اگر با گلایه و یا پیشنهادی از سوی افراد شورایی روبرو می شوند، نه تنها آن را نمی پذیرند، بلکه آنها را تهدید می کنند.

وی افزود: علیرغم گفتگوهای مشترک شوراهای شهر، بخش و شهرستان با فرماندار و تقاضای کتبی به امضای تمامی شورای شهرها، بخش ها و شهرستان به استاندار، نماینده معین و شخص آقای فرماندار مبنی بر انتخاب فردی بومی برای احراز معاونت فرمانداری، آقای فرماندار، توانست فردی غیربومی را بدون درنظر گرفتن خواسته مردمی و شوراهای اسلامی بر مردم شهرستان تحمیل کند.

هاشمی افزود: مگر می شود همه مدیران سیاسی شهرستان حتی از شهرستان های مجاور نباشد و همه از یک شهرستان خاص باشند.ماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته مردم غرب استان این بوده که مدیران سیاسی و اجتماعی غرب مازندران از نیروهای بومی منطقه تعیین شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 دي 1391
چون فرماندار نوری است اکثر مدیران نوری میباشند مانند معاون فرماندار و اداره بهزیستی وادارات راه و....
نا شناس 2 دي 1391
من به عنوان یک غرب استانی اصلا با آقای احمدی ، موافق نیستم.
در مازندران ، خصوصا در غرب استان هیچ مدیر بومی ، موفق نبوده، چرا؟!
طبیعی است که کسی که فرزند همان شهر باشد، در کارها باید مراعات خیلی چیزها را بکند و خیلی ها را راضی نگه دارد، پس این تفکر کاملا اشتباه است.
درثانی، این آقا هم بچه ی همین استان است، اینطور میگویید که غیر بومی به غرب استان نیاید، که انگار از ایالات متحده آمدند!!!!
شما که بومی هستی ،یک گزارش بده که برای غرب مازندران در مدت نمایندگی ات چه کردی؟ جز شعار و حرف؟!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.